Atta Khawatir Rumah Isolasi Gen Halilintar Kebanjiran di Malaysia

Atta Khawatir Rumah Isolasi Gen Halilintar Kebanjiran di Malaysia

Bandar Q, Agen QQ, Bandar Qiu Qiu, Domino QQ, Capsa Susun– Tempo hari, Gen Halilintar mendapatkan bencana waktu lakukan karantina di Malaysia. Rumah Isolasi mereka terbenam sebab banjir.

Pada keadaan semacam itu, cuma Atta Halilintar yang tidak turut. Atta yang masih tetap ada di Indonesia langsung video call dengan adik-adiknya.

“Barusan gue baru bisa telephone dari adik-adik, kita doakan adik saya serta orangtua saya disana (baik-baik saja) mereka kebanjiran. Mobil terbenam, betul-betul sampai luar. Di sini gue melihat live Gen Halilintar, ” narasi Atta Halilintar dalam kanal YouTube-nya disaksikan, Senin (18/5/2020).

Atta menerangkan sekarang ini, Gen Halilintar tengah tinggal di dalam rumah isolasi mereka yang berada di Malaysia. Tempat tempat tinggalnya juga ada di perkampungan yang jauh dari keramaian.

Baca juga : ‘Indonesia Terserah’ Viral di Tengah Pandemi Corona, Ini Respons Pemerintah

“Gen Halilintar di salah satunya perkampungan yang betul-betul quarantine, jadi tidak ramai orang. Tetapi saat ini updatenya cocok Gen unggah. Air naik terus, jadi rumah betul-betul terbenam. Sesudah live pertolongan tiba, ” katanya.

“Memang ini rumah isolasi Gen Halilintar untuk tidak keluar tempatnya betul-betul di perkampungan, betul-betul seperti tidak ada kehidupan. Mereka telah naik ke tempat yang semakin tinggi, ” lebih Atta.

Waktu banjir mulai masuk rumah, Gen Halilintar langsung selamatkan diri serta beberapa barang keutamaan ke atas menara rumah mereka. Mereka transit di Malaysia sebelum pergi ke Mekah.